dilluns, 17 de desembre del 2012

Reunion in Prague - Day 5

Avui ha sigut el meu últim dia a Praga. Mentres en Martin era a classe, he anat a veure allò que em faltava.


Today was my last day in Prague. While Martin was at class, I went to visit the things still on my list.
Photobucket
Cementiri jueu antic. // Old Jewish Cemetery.
M'he passejat per l'antic barri jueu, he anat a veure la casa natal de Franz Kafka...

I just walked around the old Jewish quarter, I visited Franz Kafka's birthplace house...
Photobucket
Escultura de Franz Kafka.  // Franz Kafka sculpture.
Però hi havia una cosa obligatòria abans de marxar. Tornar a la Plaça de la Ciutat Vella i comprar-me un "trdelník". Simplement la millor manera de despedir-me de la ciutat.


But there was something I had to do before leaving. Going back to Old Town Square and buying myself a "trdelník". Simply the best way to say farewell to the city.
Photobucket

I per tancar la sèrie de post de Praga, aquí l'última foto: el Pont Carles amb el Castell de Praga de fons.


And to close the chapter of Prague, one last photo: Charles Bridge and Prague's Castle on the background.

Photobucket

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada