diumenge, 20 de novembre del 2011

Farewell Party

La nit del 26 de juliol de 2011 havia arribat, la meva última nit a Oulu. Així que només podia passar una cosa, celebrar la meva Farewell Party.

Després de preparar la meva maleta, i ajuda a la Liisa amb la seva mudança i la neteja de l'apartament (la Liisa marxava un any d'erasmus a Màlaga) era l'hora de la festa!

Així, allà a les set de la tarda ens vam trobar tots els estudiants d'intercanvi amb la Merja, l'Anna i la Hanni a la plaça del mercat.
Un dels bars de la plaça del mercat.
Alguns vam fer un gelat. Un de pera per mi si us plau. Pera, el meu gust preferit d'entre la limitada varietat de gelats, però he de dir que tenia un gust d'allò més natural i amb trossos de pera i tot!
La Merja i la Hanni en primer pla, la resta del grup al fons.
Després vam fer una mini passejada cap al mar i direcció a la "posta de sol".
Barques del moll.

Les barques del moll amb les cases antigues de fusta.

La fàbrica al costat d'Oulu que sovint perfumava la ciutat.
Quan va començar a fer-se una mica més fosc, al ser ja quasi final de mes, ara ja fosquejava lleugerament, tot i que negra nit no la vaig veure mai mentre estava a Oulu, vam instal·lar-nos a una terrasseta d'un dels bars de la plaça.

Tenia una missió, provar, per primer cop!, el LONKERO. Mentre estava ajudant a la Liisa em va preguntar si ja l'havia provat. No ho havia fet. De fet, aquell era el primer cop que sentia la paraula... Sopresa la Liisa em va dir que el LONKERO és típic finlandès i que abans de marxar l'havia de provar.

Així que aprofitant la meva última nit, ho vaig fer. I em va agradar!
I suposo que us pregunteu què és el LONKERO no? Doncs és una beguda de ginebra amb refresc de "pomelo" {correctament anomenat aranja en català}. 
Passant el vespre a la terrasseta.
Hi havia dues maneres quasi obligades d'acabar la meva última nit a Oulu. 

La primera, anar al karaoke. Ens ho havíem passat tant bé l'altra vegada, que no podíem no anar-hi un altre cop. 
El karaoke a la plaça del mercat.
Potser no va ser tant divertit, però ens ho vam passar molt bé!

La segona, anar a menjar una pizza al Da Max. A aquest restaurant és on havíem fet la gran majoria dels nostres àpats {amb algunes excepcions a favor de Ravintola Kotka (el restaurant de l'hospital), un restaurant xinès, una altra pizzeria i pocs llocs més}.

A més a més, vam aprofitar per fer un intercanvi de fotos a altes hores de la matinada... Sí, sí, aprofitant fins l'últim moment per passar-nos totes les fotos!
En Mohamed i l'Hélène (què estaria xiulant?).

En Martin i l'Antoine.
Les pizzes no eren espectacularment bones, però eren prou bones! Tant que fins i tot ara se'm fa la boca aigua, dec tenir gana... 
Foto de despedida original!
El cul de l'Antoine, en Martin fent arts marcials, l'Hélène, jo i en Mohamed.
Un cop amb les panxes plenes, em van acompanyar fins a la porta de casa però de cami ens vam fer unes quantes fotos.

Foto de despedida més convencional!
En Martin, l'Antoine, l'Hélène, en Mohamed i jo.
Entrant al portal.

Bye bye July Oulu people! Thank you all for all these beautiful memories!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada