dilluns, 21 de novembre del 2011

Leaving Finland

Després de passar una nit a Kukkuluuru, d'adonar-me l'endemà a les 10 de la nit que m'havia deixat el meu mòbil al cotxe del pare de la Liisa {que en aquell moment de la nit estava a més d'una hora de distància de Tampere} i de passar una última nit a Tampere, era l'hora de marxar direcció Málaga.

Divendres 29 de juliol ens vam llevar amb temps de sobres per poder esmorzar tranquil·lament, les maletes ja estaven tancades. I ho vam fer tant tranquil·lament que el temps se'ns va tirar al damunt! Tant que vam haver de correr per arribar a la parada del bus!!!

Havíem d'agafar un bus des de darrera casa la Liisa que ens portés fins a l'estació de trens on agafaríem el bus cap a l'aeroport.

Per arribar a la parada del primer bus, vam haver de caminar pel mig del bosc amb totes les nostres maletes, que com probablement recordareu perquè ja he esmentat uns quants cops, eren moltes!!! I de fet, caminar és un dir, perquè el que vam haver de fer més aviat va ser córrer!!!

Mentre estàvem corrent cap a la parada pel mig del bosc em va venir al cap una escena d'una pel·lícula.
Heu vist la pel·lícula "The Holiday" o altrament coneguda a España com "Vacaciones"? Si l'heu vista probablement m'entendreu si us dic que em vaig sentir una mica com l'Amanda Wood (personatge de la Cameron Diaz) quan arriba a la casa d'Anglaterra i ha de caminar amb tot el seu equipatge per un camí ple de neu. 

A continuació el trailer de pel·lícula. L'escena a la qual em refereixo comença a partir del minut 1:01.




D'acord, he de matitzar que hi ha unes certes diferències entre el que vam fer la Liisa i jo i la pel·lícula:
- No hi havia neu.
- Cap de les dues portava sabates de taló.
- Portàvem un mínim de dos maletes per persona.
- El nostre camí era més estret i embardissat.
- No vam fer el ridícul, tot i que si haguèssim caigut...


Sorprenentment, vam arribar a temps a la parada. Ben justes però, ja que al moment que hi arribàvem també hi arribava el bus.

El camí cap a Málaga havia començat.

P.D: Al trailer no es veu bé el camí pel que va, però no em deixava posar un link del tall de pel·lícula.

P.D2: Vull un Jude Law a la meva vida! ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada