dilluns, 28 de novembre del 2011

Málaga - Dia 4


Aquesta entrada és la continuació de Málaga - Dia 1Málaga - Dia 2 i Málaga - Dia 3.

DILLUNS 1 d'agost
Em vaig llevar d'hora per acompanyar a la Liisa a l'escola d'idiomes. Havíem vist que hi havia un bus que la portava allà, cosa molt més pràctica que caminar 1h per arribar-hi.
La vaig acompanyar fins a la porta i ens vam despedir, acordant trobar-nos a la 1 del migdia, que ja hauria acabat les classes, al seu pis.
Jo vaig marxar a fer turisme. La meva primera parada va ser als Jardins Pedro Luís Alonso de davant l'Ajuntament de Málaga.

Una flor del jardí Pedro Luís Alonso davant l'Ajuntament de Málaga.
Escultura del "Biznaguero" de Jaime Fernández Pimentel. És un símbol de la ciutat.
Des d'allà vaig començar a pujar a la muntanya del costat on hi ha el Castillo de Gibralfaro i des d'on es podien apreciar vistes de tota la ciutat.

La ciutat de Málaga des del Castillo de Gibralfaro.
El port i l'ajuntament de Málaga.
La plaça de toros de Málaga. Creieu que la gent dels pisos del voltant ho veu des de casa seva?

Després vaig baixar pel costat contrari de la muntanya, per un camí una mica inventat pel mig del bosc. He de confessar que en algun moment vaig passar por, perquè no sabia a quin barri aniria a parar... I a més a més, el calçat no era l'adient en cas que hagués de córrer. Per sort no va ser necessari i a més a més havia anat a sortir allà on m'interessava, aprop de la casa natal de Picasso.
Plaza de la Merced - on hi ha la casa natal de Picasso.  
La casa natal de Picasso.
Des d'aquí vaig dirigir-me al Museu Picasso, que tot i no ser una gran experta en art em va agradar. El millor crec però, els videos d'ell pintant els seus quadres. Em va agradar poder-lo veure en moviement.

Ja havia acabat amb les coses més turístiques que podia fer i encara em quedava temps fins que la Liisa tornés, així que vaig anar direcció al centre on hi havia les botigues a mirar roba. I em vaig comprar un mocador de coll preciós i una camisa.

Després de fer temps, vaig començar a anar cap al pis. Amb la sorpresa que em vaig trobar a la Liisa asseguda en un banc del jardí del voltant de la Catedral.

Resulta que aquell dia no tenia classe, sinó simplement un exàmen de nivell, el qual va acabar en menys de 1h. Com que jo no tenia mòbil (me l'havia deixat a Finlàndia) no ens vam poder comunicar, així que cada una va passar el matí per lliure. 

Després vam anar a dinar juntes de restaurant, i vaig poder satisfer les meves ansies de paella (tot i que no massa bona...).
I després del dinar, vam tenir el temps just per tornar al pis a recollir les meves coses i anar cap a la parada de bus.

La Liisa i jo davant la Catedral.

Em tocava tornar a la vida real, les vacances estaven apunt d'acabar-se. S'acabarien quan el meu avió direcció Barcelona aterrés.

Amb la Liisa ens veuríem en uns mesos, tenia una visita obligada a Barcelona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada