dilluns, 13 de juny del 2011

Presentació -- EDITAT

Hola! 
Doncs aquest és el blog que he decidit crear com a dietari dels meus futurs viatges. La meva pròxima destinació és Finlàndia. Així que d'aquí res, espero que aquest blog tregui fum.
Espero tenir moltes coses per explicar-vos! En tinc moltes ganes!!!

Ara però necessito la vostra ajuda... He decidit crear una capçalera però tinc un dilema amb quin tipus de lletra i combinacions fer servir. 

Així que us deixo les diferents imatges i voteu la que us agradi més a l'enquesta del costat ok? 
Espero que m'ajudeu!!!


OPCIÓ 1: 


OPCIÓ 2:


OPCIÓ 3:


OPCIÓ 4:


OPCIÓ 5: 


OPCIÓ 6:


Ho sé... són moltes opcions... però si m'ajudeu us ho agrairé molt! 

EDICIÓ:
Ja he pres una decisió. La capçalera del meu blog serà l'opció 1. 
Gràcies als que heu votat per ajudar-me a fer aquest pas... que vaig crear els diferens models i tots m'agradaven i no sabia cap a quina opció decantar-me. 

18 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Ah, pero no son totes iguals les fotos? :S

    ResponElimina
  3. El tipus de lletra canvia Miquel...
    Bona nit!

    ResponElimina
  4. Has triat la 2?? Es q has posat la 1 a dalt... A mi ja m'està bé ehh, q la 1 és la q a mi m'agrada!!

    ResponElimina
  5. Ups... petit lapsus Laura! Merci per dir-m'ho, vaig a modificar-ho!

    ResponElimina
  6. Veig que vaig tard per votar però jo la 1 de totes totes!

    ResponElimina
  7. Em sembla molt bé aquest bloc. Oh parlarem molt i molt!

    ResponElimina
  8. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  9. Welcome I hope you and your family enjoy. Please take touch if you have any troubles or something:)
    And please put translator to this new travel blog I can't read spanish:)

    ResponElimina
  10. Thanks, I hope not to have any troubles! ;D
    The translator is ON!

    ResponElimina
  11. Thank you darling:) I vote number 5 or 6.
    I know what you mean about translator but I get the general idea. Translator doesn't understand finnish very well and I'm a bad writer, I have thousands mistakes in my finnish so translator understand even less from my writing. Sometimes it is really really funny.

    ResponElimina
  12. Eis doncs abans de veure quina has escollit a mi tmb magrada mes la 1 xD
    per cert soc en Jordi, si algun dia m'oblido de dir q soc, pensa q sempre començo els missatges amb un "Eis" jeje

    ResponElimina
  13. Què vol dir aiketas ?
    Padrina

    ResponElimina
  14. @Padrina,
    Aiketa's Travels vol dir Els viatges de l'Aiketa. I Aiketa és el meu pseudònim a google/blogger.

    ResponElimina
  15. Ah, jo no sabia res del pseudonim, encara no has fet pessigolles al teu pare perquè rigui una mica a l'hora de les fotos? He anat a veure a l'àvia Carme, i avui nos hablaba en castellano.
    Al final ja ha tornat al català, però deia que allà tothom parlava el castellà. Malgrat tot està molt bé. Diu que hi tornem aviat a veure-la.
    Petons, Padrina i cia...

    ResponElimina
  16. @Padrina,
    jajaja que bona la iaia! Gràcies per haver-la anat a veure.
    Ah, tinc una foto del meu pare rient! Li he tirat dient que era per tu, però només ho he aconseguit a una.

    ResponElimina