dissabte, 25 de juny del 2011

Fent la maleta...

Avui és l'últim dia abans de marxar, i ha sigut el dia dedicat a fer la maleta (perquè abans no havia organitzat res).

Aquest és part del meu equipatge, falten més coses que he d'agafar de Barcelona.


L'avantatge en fer la maleta aquest cop, en comparació al cop que vaig marxar un mes a USA, és que com que aquest cop vaig amb maleta de rodes, el pes no em preocupa. Hi he posat tot el que m'ha vingut de gust. tant roba d'abric com més estiuenca. Bàsicament, perquè no sé ben bé quin clima em trobaré allà. 

D'aquí mitja hora marxem a buscar el tren direcció cap a Barcelona i demà a les 11 del matí agafem l'avió! 

Comença l'aventura!!!

8 comentaris:

  1. m'agraden totes les fotos, què tal Oulu?? és gran petit? Aquí tenim una temperatura de 30 graus de dia i de 20 a la nit.
    Una abraçada , la padrina.

    ResponElimina
  2. Nonaaaaaaaa!!! com van els primers dies de guiri am els pares??? explicans q tal la ciutat i q heu vist i TOT!!

    ResponElimina
  3. @Padrina, Oulu encara no hi he anat. Quan marxin els meus pares després aniré cap al nord. De moment estem al sud de Finlàndia.

    @Laura, de moment tot molt i molt bé. Aviat faré un post i ja explicaré.

    ResponElimina
  4. L'osset de peluix tb viatja?? jejeje

    Passa-t'ho teta!!!


    Marina

    ResponElimina
  5. @Marina, jajaja m'ho va demanar però li vaig dir que no. Preferia endur-me més vestits que no pas a ell.

    ResponElimina
  6. LES FOTOS SÓN MOLT MAQUES, nomès falta que el teu pare rigui una mica més !

    Un petó i una abrçada a tots.
    Padrina

    ResponElimina
  7. Padrina,
    Ja li he dit... a veure si a tu et fa més cas, perquè a mi no...
    Petons.

    ResponElimina
  8. Em sembla que li agraden molt els gelats, i ara l'he vist riure a gust.
    Tu estas molt guai deu esser molt bonic. Millor que tingueu bon temps. Molts petons
    Padrina

    ResponElimina