dijous, 30 de juny del 2011

La Gran Ciutat i mala tècnica per menjar gelats...


Estem a Helsinki. Tot està anant molt bé. Portem dos dies de molta calor!!! I fem tantes coses cada dia que quan arriba la nit i em toca escriure el blog estic tant cansada que em costa molt que em surtin les paraules...

Vull posar-me al dia de totes les coses que encara no he explicat, però costa!!! 


Abans d'anar a dormir, que ja és tard, us explicaré una anècdota. Ahir vam anar a Rauma. Feia molta calor i era hora de berenar així que vam decidir comprar-nos uns gelats. 
Tot just només fer unes passes enllà de la paredeta dels gelats, sento al meu pare fent un "uiiiiiiii". La meva mare i jo ens girem cap a ell, i fent una cara tot curiosa, el meu pare ens diu que li ha estat a punt de caure la bola de gelat del cucurutxo. Riem una mica i seguim caminant pel poble...

Just abans d'entrar al recinte de l'església, tornem a sentir un "uiiiiiii" del meu pare. Esperant-nos el mateix ens girem a mirar-lo. Evidentment li havia tornat a passar el mateix, només que aquest cop la bola ja havia sortit del cucurutxo i per salvar-la del terra li va rebotir a la camisa, rellotge, ulleres... 

Tot un espectacle veure'l menjar un gelat!!!

Mostrant la seva tècnica per menjar-se els gelats. No us la copieu, no és segura!!!

Cara de satisfacció després d'haver salvat el gelat per segon cop. 
Padrina, aquesta segona foto és l'única de moment que he aconseguit que somrigués... ja és algu no?

I per avui això és tot. 

4 comentaris:

  1. jejejeje, que guai el teu pare Nona!
    si ho hagués vist segur que enc ara estaria rient, i durant dies!

    avui ja nire a bcn per lo del Congrés, ahir van sortir tots a la festa de medicina, a mi em va fer mandra,,, a veure què expliquen, ja t'enviarem un mail si hi ha novetats!!!! no pateixis que seràs informada degudament!

    un petonas!

    annabibi

    ResponElimina
  2. Va ser molt bo la veritat. De fet avui llegint amb els meus pares el post ens ha agafat el riure un altre cop...

    Si, si! Vull estar 100% informada de tot eh!
    Com ha anat el primer dia de congrés?

    Mua!

    ResponElimina
  3. I forgot Suomenlinna but thank gush you went there. These temperatures are not usual. Last summer was this hot also but normally we have like 20-25 degrees, I don't know is this climate change or what, I don't like this hot:)
    Is your parents come to Oulu also or are they flying home !? I hope everything goes well in Oulu and if anything happens (which we hope not) and you need a place for few nights or anything I'm here just let me know:)
    Our cottage is near to Hamina and near to Russian border.

    ResponElimina
  4. jajajajaja, jo he rigut llegint-ho, m'he posat en situació XD algun dia vindrem a Girona a veure aquesta tècnica en persona!

    Núria

    ResponElimina