dissabte, 2 de juliol del 2011

Helsinki -- EDITAT

Hola!

Us deixo un resum fotogràfic ràpid del que han estat aquests dies a Helsinki. 

Demà els meus pares marxen cap a Girona i jo cap a Oulu. Així que demà comença l'aventura en solitari. Espero poder actualitzar el blog entre les hores que tindré a l'aeroport i a l'avió. Encara queden moltes coses per explicar.

Una de les primeres coses que vam veure, però només quedava això.


Girasols d'una parada al Kauppatori.
La família al complert de passeig.  
Botiga nadalenca al centre. 
Vistes de la ciutat des de dalt l'hotel Torni. 
Camí al nostre hotel. Decoració que encara no hem entès. Si algú en sap el motiu... 
Concentració de cotxes antics a la plaça del Kauppatori.
Bar de luxe al centre de la ciutat.
Molta vida al carrer. 

La font símbol de la ciutat.


Molts petons.

EDICIÓ: Laia, la proporció de text/fotos és l'adequada en aquest post? Ja m'ha dit la mama, que vols més fotos. 

2 comentaris:

  1. Ei, encara no riu el teu pare, que maco és tot!
    ja sé que a la botiga d'antiguitats t'hi has comprat un diccionari. Els teus pares ja són a casa amb l'Aika i en Kiu. Han arribat bé.
    Ara soleta espero que t'ho passis igual de bé.
    Moltes abraçades i petons.
    Padrina

    ResponElimina
  2. Padrina,

    Ara acabo de parlar amb els meus pares. També ja m'han dit que tot ha anat bé.

    Lo del meu pare somrient a les fotos és complicat... Cada cop que li deia "Una foto, somriu", el somriure li durava un milisegon...

    De moment pinta molt bé. Demà començo a l'hospital i la noia amb la que visc és molt maca.

    Petons per tots.

    ResponElimina