diumenge, 3 de juliol del 2011

Sauna

El dijous després d'un bon esmorzar a l'hotel de Turku vam aprofitar i vam anar a la sauna. Era gratis, no ho podiem deixar passar!!!

La meva mare i jo vam anar a una sauna i el meu pare, evidentment, a una altra. Abans d'entrar vam quedar que fariem uns 30 minuts de sauna. Jo no vaig aguantar-ho, la meva mare si! I el meu pare... doncs nosaltres dues ja estavem dutxades, vestides i llestes que ell encara no havia tornat a l'habitació. Pel seu problema de somnolència (per qui no ho sàpiga, s'adorm a tot arreu en un tres i no res), la meva mare i jo vam començar a preocupar-nos. 

"No s'haurà adormit a la sauna", em deia la meva mare. Jo li deia "No, home, no!" per no preocupar-la quan en realitat també ho pensava. 

Havia d'anar a posar ticket de parking al cotxe i al baixar vaig passar per les saunes. Vaig trucar a la porta i per sort el meu pare em va contestar! :D Li vaig preguntar que què feia i si ja estava. Em va dir que ja s'estava vestint. Perfecte, no li havia passat res! 

Quan per fi va arribar a l'habitació, el meu pare estava com adormiscat. Resulta que no s'havia pas adormit a la sauna, però que la calor l'havia deixat mig aplatanat i estava més lent del normal. Va estar un bon rato per l'habitació sense fer res, anant d'un costat a l'altre sense avançar en el procés de preparar-se per marxar. Sempre és una aventura aquest home!!!

Quan per fi vam estar tots llestos, vam agafar el cotxe direcció a Porvoo. En principi haviem planejat anar a visitar aquest poble fent una excursió en vaixell des de Helsinki. Però com que vam escurçar la nostre estada a l'arxipèlag, ens quedava temps per anar-hi en cotxe i després disposar de més temps a Helsinki. 


Bé, d'aquí res ja he d'embarcar a l'avió direcció a Oulu, així que ho deixo aquí! 
Hi haurà més posts en breu! 

A volar s'ha dit!!!

3 comentaris:

  1. Eis Nona, ja me ficat al dia de totes les aventures per terres Finlandeses. Ma fet gracia veure les fotos de turku i de helsinki q fa uns dos mesos estava alla jeje
    doncs quan jo hi vaig anar ja hi havia molt poques hores de llum (a la nit al no tenir persiones es una putada) i tmb va fer molta calor (o sigui q la roba dhivern no se si la faras servir jeje)
    doncs res q vagi be
    petons

    ResponElimina
  2. Hola, estic malalta de la panxa i no tinc gaire humor, amb tres dies he menjat dues llesques de pa i he begut infusions,aquarius i aigua.
    El padrí no em vol escoltar quan li explico com ha de fer per contactar amb tu, es posa molt nerviós i ho deixa, malgrat que ho ha intentat tres vegades. He parlat amb la teva mare i diu que tens bons companys i que ahir feia un bon dia, Molts petons, n'han receptat un antibiòtic...

    ResponElimina
  3. Jordi, suposo que el primer comentari és teu... sisi realment no fa pas gens de mal temps de moment. Al matí si que fa una mica de fresca, però al migdia/tarda sempre amb màniga curta o sense mànigues. No està malament!!

    @Padrina, ostres espero que et milloris aviat. I aquest padrí... diga-li que no és pas tant difícil!! ;)
    Si, realment he tingut molta sort. La noia amb la que visc és molt maca i la resta d'estudiants d'intercanvi i altres finlandesos tots són molt simpàtics! De moment està anant tot molt bé!!!

    ResponElimina