dijous, 28 de juliol del 2011

Moi moi Oulu, Moi Kukkuluuru and Tampere!

Ahir la Liisa i jo vam marxar d'Oulu. Ella marxa d'erasmus per un any a Málaga i jo torno cap a casa. Entre les dues teniem unes 8 maletes. Vam veure que ens seria molt difícil arribar fins a l'estació amb tantes maletes, i per això vaig demanar als altres estudiants d'intercanvi si algú ens podria acompanyar. En Mohamed i l'Antoine es van apuntar. 

A les 10:15, van venir a l'apartament i vam anar els quatre caminant fins a l'estació. Tot i l'ajuda, tampoc va ser bufar i fer ampolles, però ens en vam ensortir. 

Un cop vam tenir els bitllets comprats, ens vam tirar aquesta foto davant de l'estació amb totes les maletes. 


A l'estació satisfets d'haver arribat: Liisa, Mohamed, Antoine i jo. 
Una última foto abans de marxar d'Oulu. Sé que hi tornaré però, i aquest cop a l'hivern. Tinc ganes de veure tota la neu i anar a Lapònia a l'hivern. Ha de ser espectacular! 
La Liisa i jo just abans de pujar al pendolino.
Després de 5 hores de tren, vam arribar a Tampere. Ens tocava canviar de tren però aquest cop estàvem soles. Seria una tasca difícil! 
Ens estàvem preparant davant de la porta del vagó per baixar quan van aparèixer uns amics de la Liisa de l'escola. Va ser perfecte, ens van ajudar a anar fins al següent tren i sort en vam tenir perquè sinó potser encara estaríem canviant de tren. 

Després d'una altra hora de tren, i aquest cop sense aire acondicionat (feia molta calor), vam arribar a Kolho. Allà és on la família de la Liisa tenen la seva casa d'estiu. És un lloc preciós al costat d'un llac, hi ha molta tranquil·litat. M'ha encantat el lloc. 

Aquí unes quantes fotos pel vostre plaer visual. 
Les vistes del llac des de davant la casa. 
La casa del fons és la casa principal i la més propera és una petita caseta.


La sauna just davant del llac. 
Ahir era l'aniversari del pare de la Liisa i a la casa hi havia tota la seva família. Les dues germanes de la Liisa amb els seus marits i fills, l'àvia de la Liisa, uns tiets i uns amics dels pares. Són una família molt maca! Intentaven parlar al màxim d'anglès perquè així jo també els entengués. 

Ahir vam estar durant la tarda fent petar la xerrada i estant a l'aire lliure. Aquest matí però ha sigut l'hora de la sauna i bany al llac. És genial!!! Després d'aixecar-nos hem anat directes cap a la sauna. Quan estàvem ben acalorades, cap a l'aigua. I anar fent. 

Ara estic a Tampere, a la ciutat, a la casa dels pares de la Liisa. Última nit a Finlàndia i demà al matí cap a l'aeroport.

Demà a la tarda estarem a Málaga!  :D 

Per una part estic trista, perquè no vull marxar de Finlàndia, ha sigut una molt bona experiència. Però per l'altra en tinc ganes perquè mai he estat a Málaga i també tinc ganes de platja!

Molts petons, 

Nona.

4 comentaris:

  1. Per FI ¡¡¡¡¡¡¡ has pogut arribar al aigua sense estar a cap poble o ciutat, sembla una basa d'oli, i deu ser mol tranquil.
    ja falta poc per tenr-te altre vegada amb nosaltres.
    petons

    ResponElimina
  2. Les fotos del llac son una passada k macu. Jo tampoc he estat mai a Málaga, tu si k voltes. Al final t'has banyatat a Finlandia que guay.
    Petons i fins dilluns

    ResponElimina
  3. It was so nice you get to experienced the finnish cottage life before you went home. I thought you were here longer but time is flying so fast. I hope you never forget this and come back in winter time so you will see the other side of Finland too (the darkness).
    Have fun in Malaga:)

    ResponElimina
  4. @Henrietta, yeah I loved being at my friend's cottage. Beautiful nature all around us. This month has gone by so so fast. And for sure I'll come back to Finland, and during winter. I really loved your country.

    ResponElimina