dijous, 14 de juliol del 2011

Divendres - part 2

Vam anar en bici cap al centre de la ciutat. La primera parada era un pub anomenat "Never Grow Old". És un local tot de fusta i ple de tipus diferents de cadires, tamborets... No sé, diferent. Té el seu encant. Vam estar allà una estona i després vam juntar-nos amb la resta d'estudiants d'intercanvi i vam anar a un altre pub. Aquest ja més "disco". 

És un local bastant gran, bé, de fet, és una casa. A la planta baixa hi posen música en plan anys 80 - 90. Hi ha també una sala, que nosaltres hem anomenat "Guitar Room" on hi ha una guitarra i un piano. Tothom que ho vulgui, pot posar-se a tocar. Al voltant està ple de lloc per seure i així gaudir de la música que l'espontani del moment està tocant. Realment és molt xulo. Quan nosaltres hi vam anar hi havia un noi tocant la guitarra, i tota la gent del voltant cantant. La llàstima és que era en finlandès, però un ambient molt xulo, semblant al Kilombo (però no tant tirat) i que la música la va tocant diferents persones.
Music Room

La sala de dalt, ja és més normal, i més disco. Posen la música que es pot escoltar a tot arreu. Però està bé. Estàvem allà ballant quan al desplaçar-nos de lloc, en busca d'un lloc on no fes tanta calor, vam anar cap a les finestres. Aquestes estaven mig tapades, però al acostar-nos i mirar bé, vam veure que a fora hi havia llum, tanta com a ple dia, i eren les 3 de la matinada. 

Al cap de poc vaig marxar cap a casa, estava més que cansada. Havia sigut un dia llarg i ple d'activitats. Només dos minuts després de sortir del local, ja era a la porta de casa. Sí, és genial això de viure al centre de la ciutat. Entrava amb cura al pis, perquè la Liisa ja havia marxat i comptava que ja estaria dormint. Però no! Estava mirant capítols d'Anatomia de Grey, i jo... m'hi vaig afegir!!! :D 

Quan el capítol va acabar, jo ja m'estava adormiscant al sofà, quan la Liisa va dir: 
"Oh, the sun is rising! I'm going on a walk!" 
(Traducció: "Oh, el sol està sortint! Vaig a fer una passejada!")

Em pensava que ho deia en broma, però no. Ho deia de veritat. Li vaig dir: 
"Ok, I'm tired but if you are going, I'm coming."
(Traducció: Estic cansada, però si hi vas, vinc.)

Així que ens vam tornar a vestir, i a les 3:30 de la matinada vam anar a fer la nostra passejada. Vam atravessar la plaça del mercat direcció al mar. Vam passar entre el teatre i la biblioteca i vam creuar el pont. 
La "sortida" del sol. 

El centre de la ciutat des del pont.

La Liisa. 

Vam donar una volta per l'illa Korkiasaari per un camí que passa pel mig del bosc i cases. Realment un molt bon passeig. A continuació unes quantes instantànies al llarg del passeig. 

El restaurant on vaig anar a sopar la primera nit. On vaig sopar ren. 


La fàbrica de paper que sovint perfuma la ciutat. 


Una antiga fàbrica. 
"Sortida" del sol des d'un altre lloc. 
El camí que vam fer. (Ho sé, està borrosa...)
Una mica més de mitja horeta més tard, tornàvem a estar a casa. Aquest cop ja disposades a dormir. Havia sigut un dia intens, necessitàvem descansar. 


En breu tindreu més novetats meves. 
Molts petons. 

1 comentari: